Beantwoord

gebruikerskosten

  • 8 July 2020
  • 1 reactie
  • 277 Bekeken

ik moet gebruikers kosten betalen van 12euro voor wat ik niet weet voor wat ik betaal maandelijks mijn paket af ik kan normaal niet in de min gaan nu sta ik plots -10.96 waarvan ik ook nog eens de kosten ga moeten betalen voor min te staan ik overweeg om mijn rekening voledig op te zegen na meer als 30jaar trowe klant te hebben geweeest ik hgeb al gemailt en gst maar krijg de reactiie dat ze me niet kunnen helpen ik zou nze moeten bellen op een betaalend numer dat me nog eens 30cent de minuut kopst voor eerst vijf minuten te hangen en dan plots de verbinding word verbroken kan tog allemaal niet hoe kan ik verder geholpen worden aub

icon

Beste antwoord van YannickB 9 July 2020, 09:08

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hallo Roelant,

12 EUR is inderdaad uitzonderlijk veel.

Omdat we je via deze site (en via mail en sms) niet correct en beveiligd kunnen identificeren, heb ik jammer genoeg zelf geen zicht op jouw rekening en andere persoonlijke info. Ik kan je dus niet zeggen wat er precies aangerekend werd. Dat kunnen we enkel telefonisch nakijken.

Via je rekeninguittreksels zal je, in de vorm van een vrij bericht, alvast ook een gedetailleerd overzicht krijgen.

Dit zijn alvast wel mogelijke kosten:

  • Geweigerde verrichtingen omwille van onvoldoende saldo (6 EUR).
  • Vervanging van een verloren of gestolen debetkaart (10 EUR).
  • Rekeninguittreksels verzonden met de post (1 EUR + portkosten per enveloppe).

Een volledig overzicht van onze tarieven, kan je ook in onze tarievenlijst vinden.

 

Reageer