Beantwoord

geld

  • 25 June 2020
  • 5 reacties
  • 248 Bekeken

Beste, 

Op   woensdag  24 juni heb ik 200 euro afgehaald  , 1 x is het te snel ingeslikt,  andere maal heb ik het kunnen  meenemen,  nu is mijn vraag  hoe ga ik het andere bedrag  van 100 euro  nu terug kunnen  innen aub ? Het was met een kaart met ing bij Fortis. Laat u mij iets weten Bedankt,  imana82@live.be

 

Met vriendelijke groeten 

 

Iman

 

 

icon

Beste antwoord van YannickB 26 June 2020, 08:24

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge

Dag Imana82,

Je kan hiervoor best contact opnemen met je eigen  bank. Zij kunnen de procedure opstarten waarbij ze contact opnemen met onze bank en de verrichting gaan onderzoeken. 
Het aanwezige bedrag in een automaat wordt op bepaalde tijdstippen geteld. Een boekhoudkundig verschil gaat dus niet onopgemerkt voorbij. Zo kan je de 100 EUR recupereren. 

Fijne dag verder! 

Beste Mevrouw, 

 

Ik heb al gebeld met ing en Fortis klantendienst,  ze kruisen elkaar ing zegt belt naar Fortis want het is daar gebeurt en Fortis  zegt belt naar ing , dus dat is gisteren  gebeurt en ik weet niet wat ik nu moet doen om mijn 100 EUR  te recupereren aub? 

 

Mvg

Iman

Reputatie 7

Hallo @Imana82 

Het spijt me om te horen dat je heen en weer wordt gestuurd.

Wanneer er iets fout loopt met een geldopname bij een andere bank dan die waarvan je de kaart hebt gebruikt, dan moet de bank die de kaart heeft uitgegeven een document opstellen waarbij ze bevestigen dat het geld van je rekening is afgegaan. Dat sturen ze intern naar de bank die eigenaar is van de automaat.

In dit geval moet ING dus officieel laten weten dat je geld hebt proberen af te halen, dat het van je rekening is afgegaan en dat je het niet hebt ontvangen.

De reden waarom je bij ING moet zijn, is dat wij geen toegang hebben tot jouw rekening bij hen en wij dus niet kunnen nakijken of het geld al dan niet werd afgehouden. 

Beste ,

 

Dit is nog steeds niet opgelost . Ik hoop dat ik deze week mijn geld terug krijg.

 

Mvg

Iman 

Reputatie 5
Badge

Dag Imana82, 

Zoals mijn collega Yannick heeft bevestigd kunnen wij niet tussenkomen in deze procedure. Je vraagt dit best na bij je eigen bank ING. 

Fijne dag verder! 

Reageer