Beantwoord

geld niet gekregen

  • 23 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 217 Bekeken

Ik ging donderdag 22/08/2019 in de namiddag geld afhalen te fortis op de merodelei in turnhout en alles werkte alleen toen ik me geld zogenaamd zou moete ontvangen kreeg ik dit niet van de automaat. echter is dit geld wel af de rekening gegaan. wat kan ik hier aan doen?
icon

Beste antwoord van LiezeH 23 augustus 2019, 12:46

Hey @Borremanskoen ,

Als je zelf klant bent bij ons, neem je best telefonisch contact met ons op zodat we dit verder kunnen onderzoeken.
Indien je klant bent bij een andere bank, dien je je eigen bank te contacteren zodat zij dit kunnen laten nakijken.

Groetjes,
Lieze
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hey @Borremanskoen ,

Als je zelf klant bent bij ons, neem je best telefonisch contact met ons op zodat we dit verder kunnen onderzoeken.
Indien je klant bent bij een andere bank, dien je je eigen bank te contacteren zodat zij dit kunnen laten nakijken.

Groetjes,
Lieze

Reageer