Beantwoord

Geldafhaling

• 21 februari 2019
  • 3 reacties
  • 538 Bekeken

• Net gestart
  • 1 reactie
Ik ben net verhuisd en mijn nieuwe kaart is toegekomen op oud adres en ik kan deze niet meteen gaan halen en mijn oude heb ik al weg gesmeten. mijn vraag is: is het mogelijk om aan het loket geld af te halen van mijn spaarrekening met enkel mijn ID kaart?
Grtz
icon

Beste antwoord van ShantyV 21 februari 2019, 12:44

Dag Kgj,

Welkom op onze Community !

Je geeft aan dat jouw nieuwe kaart op het verkeerde adres is aangekomen.
Indien je deze niet kan gaan afhalen, raden wij uiteraard aan deze te laten blokkeren en een nieuwe aan te vragen.
Intussen kan u op vertoon van uw identiteitskaart een tijdelijke vervangkaart verkrijgen bij uw kantoor.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een fijne dag verder !
Bekijk origineel

Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.

3 reacties

Reputatie 2
Dag Kgj,

Welkom op onze Community !

Je geeft aan dat jouw nieuwe kaart op het verkeerde adres is aangekomen.
Indien je deze niet kan gaan afhalen, raden wij uiteraard aan deze te laten blokkeren en een nieuwe aan te vragen.
Intussen kan u op vertoon van uw identiteitskaart een tijdelijke vervangkaart verkrijgen bij uw kantoor.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een fijne dag verder !
Moet ik hier voor dan ook naar de bank waar ik mijn rekening heb aan gemaakt of kan dit gewoon in het kantoor van de stad waar ik nu verblijf?
Grtz
Reputatie 2
Dag Kgj,

In principe kan je hiervoor langskomen bij een kantoor naar keuze.
Het is dan wel belangrijk dat je jouw identiteitskaart meeneemt.

Ik wens je nog een prettige dag !