Beste,
nog via telefoon, nog via mail krijg ik een antwoord van BNP paribas.
Ik wil graag een nieuwe bankkaart ontvangen.
Dank je, Eva
Beste antwoord van JarneM
Bekijk origineelBeste,
nog via telefoon, nog via mail krijg ik een antwoord van BNP paribas.
Ik wil graag een nieuwe bankkaart ontvangen.
Dank je, Eva
Beste antwoord van JarneM
Bekijk origineelHallo
Indien je nog toegang zou hebben tot jouw applicatie, dan kan je via de “Communicatie”-functie onderaan telefonisch contact opnemen met ons Easy Banking Centre. Op die manier kan een collega kijken om jouw debetkaart te vervangen.
Indien dit niet langer het geval is, kan je best telefonisch contact opnemen via het nummer 02 762 60 00.
We hopen jou met deze info reeds van dienst te zijn!
Vriendelijke groeten,
JarneM
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.