Beantwoord

Global Club

  • 13 januari 2021
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

Ik ben al jaren lid van Global Club en al die jaren maandelijks 7,00 € betaald zonder er gebruik van gemaakt te hebben.

Momenteel doe ik alles via internet en kan ik alles zelf opvragen en betalen.

Mijn vraag : hoe kan ik nu mij laten uitschrijven voor Global Club ?

icon

Beste antwoord van YannickB 13 januari 2021, 12:30

Hallo Jackie,

Wat bedoel je precies met Global Club? Wij hebben namelijk geen product of dienst met die naam. Gaat het om een abonnement dat je bij een ander bedrijf hebt?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo Jackie,

Wat bedoel je precies met Global Club? Wij hebben namelijk geen product of dienst met die naam. Gaat het om een abonnement dat je bij een ander bedrijf hebt?

Dag Yannick,

Het is wel degelijk van BNP Paris Bas  Fortis.

Op mijn uittreksel noemt het nu Premium Pack.

In januari 2021 betaald op 8 jan.2021

Reputatie 7

Bedankt voor je antwoord Jackie.

Een Premium Pack is inderdaad een product van ons. Het is een van de pakketten zichtrekeningen die we aanbieden. Het is dus geen dienst waarvoor je je kan uitschrijven.

Indien je je rekening wilt laten sluiten of indien je wilt omschakelen naar een ander type zichtrekening, nodig ik je uit om ons Easy Banking Centre beveiligd te bellen via Easy Banking App of met behulp van je Easy Banking Phone-code. Mijn collega’s kunnen alles met jou overlopen.

Op deze pagina vind je alvast ook een volledig overzicht van ons aanbod.

 

Reageer