Beantwoord

Google pay error bij toevoegen kaart

  • 30 May 2020
  • 2 reacties
  • 944 Bekeken

Een tijdje geleden is mijn smartphone stuk gegaan. Op deze vorige smartphone (oneplus 6) was google pay geïnstalleerd en werkte het met mijn hello bank bankkaart. Ik kon dus contactloos betalen.

Nu probeer ik om mijn kaart opnieuw toe te voegen aan google pay op mijn nieuwe smartphone (oneplus 7).  Dit toevoegen lukt vreemd genoeg nu niet meer op mijn nieuwe smartphone en geeft al enkele maanden de error “Instellen voor betalingen in winkels kan niet worden voltooid” met bijschrift “Er is iets misgegaan bij het instellen. Probeer het later opnieuw.” Ik heb google gecontacteerd hierover en ze zeiden dat het kan liggen aan het feit dat de bank het instellen van mijn bankkaart geblokkeerd heeft. Ze raadden me aan om jullie te contacteren.

Is dit mogelijk? Zo ja, hoe kan ik BNP contacteren om dit op te lossen?

icon

Beste antwoord van YannickB 30 May 2020, 14:45

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Hallo Arne,

Je kan hiervoor terecht via 02 762 60 00. Het is mogelijk dat je oude Google Pay token nog actief staat en dat we die eerst nog moeten schrappen.

Bedankt, er was inderdaad een token die nog actief stond. Deze is nu verwijderd en het is nu gelukt om mijn kaart toe te voegen aan google pay.

Reageer