Beantwoord

Google Pay Error bij toevoegen Visa Debit kaart

  • 7 January 2022
  • 7 reacties
  • 442 Bekeken

Ik wil mijn nieuwe visa debit kaart toevoegen aan google pay,

maar ik krijg een error dat ik mijn kaart niet kan toevoegen en dat ik contact moet opnemen met mijn kaartuitgever. Daarna volgt een ander scherm waar op staat dat het instellen voor betaling in winkels niet voltooid kan worden… Er is iets misgegaan bij het instellen. Probeer het later opnieuw…

Ik heb het google pay support team al gecontacteerd, maar zij kunnen het probleem niet oplossen. Ze hebben me aangeraden om mijn bank te contacteren. 

Is dit iets wat jullie kunnen oplossen?

icon

Beste antwoord van seerdekens 7 January 2022, 17:06

Bekijk origineel

7 reacties

Dit is het volgende scherm dat ik krijg

Reputatie 3
Badge

Hier is het zonder problemen gelukt, wel vanaf een gewone browser op een PC.

Dan moet ik toch nog steed het contactloos betalen instellen op mijn smartphone? Want dit is net wat niet lukt. 

Reputatie 3
Badge

Dan moet ik toch nog steed het contactloos betalen instellen op mijn smartphone? Want dit is net wat niet lukt. 

Ah sorry, ik had niet door dat je het wou gebruiken voor mobiele betalingen (zoals Apple Pay).

Heb je je nieuwe kaart al eens gebruikt, fysiek in een winkel?

Ik heb volgens mij eerst geprobeerd zonder dat de kaart was geactiveerd, toen kreeg ik deze error ook. Mijn kaart is intussen wel actief. Heb al meerdere betaling gedaan in een winkel met de kaart, maar de error in google pay blijft. 

Reputatie 3
Badge

Ik heb volgens mij eerst geprobeerd zonder dat de kaart was geactiveerd, toen kreeg ik deze error ook. Mijn kaart is intussen wel actief. Heb al meerdere betaling gedaan in een winkel met de kaart, maar de error in google pay blijft. 

Ik zou contact opnemen met de klantendienst (telefonisch). Je kan dit vanuit Easybanking App.

Bedankt voor de snelle reactie. Ik ga telefonisch contact opnemen met de klantendienst. 

Reageer