Beantwoord

"Handtekening verkeerd" bij inloggen op easy banking web

  • 27 February 2024
  • 4 reacties
  • 51 Bekeken

Ik ben ex-klant van bpostbank en dus sedert de overgang klant bij bnpparibasfortis bank. Ik heb al vaak van de easybanging web gebruik gemaakt en weet hoe het gaat. Maar gisteravond kreeg ik bij het inloggen tot tweemaal toe het bericht: HANDTEKENING IS VERKEERD. Ik heb geen derde keer geprobeerd om blokkering van de kaart te vermlijden, maar ik heb zoiets wel nog nooit meegemaakt. Wat moet ik doen?

icon

Beste antwoord van Yvan Grosjean 27 February 2024, 10:34

Bekijk origineel

4 reacties

Ik ben ex-klant van bpostbank en dus sedert de overgang klant bij bnpparibasfortis bank. Ik heb al vaak van de easybanging web gebruik gemaakt en weet hoe het gaat. Maar gisteravond kreeg ik bij het inloggen tot tweemaal toe het bericht: HANDTEKENING IS VERKEERD. Ik heb geen derde keer geprobeerd om blokkering van de kaart te vermlijden, maar ik heb zoiets wel nog nooit meegemaakt. Wat moet ik doen?

Als je bedoelt dat je bij het inloggen de code van je kaartlezer ingeeft op het easybanking web login scherm, en daarna bericht krijgt dat die verkeerd was, dat hebben wij gisteren ook gezien. De eerste keer lukte inloggen niet niet, bij de tweede keer hebben we alles dubbel nagekeken en lukte het weer niet. Bij de derde keer zijn we uiteindelijk wel ingelogd geraakt.

Dat bedoelde ik inderdaad, en blijkbaar was ik niet alleen. Vanochtend is het inloggen dan wel gelukt. Maar ik heb er wel de hele nacht wakker van gelegen. Ik hoop dat dat nooit meer gebeurt, want na een aantal vergeefse pogingen raakt mijn kaart dan toch nog geblokkeerd - en dat wil ik helemaal niet! Maar als ik zo de reacties lees gebeurt dit wel vaker bij deze bank, waar ik als ex-Bpostbankklant bij terechtgekomen ben. Alleszins veel dank voor je reactie!

Dag @Yvan Grosjean en @pbar ,

 

Zou het kunnen dat jullie nog een kaartlezer van bpost hebben maar wel al een nieuwe kaart van ons hebben ontvangen? De communicatie tussen beide kan helaas soms mis lopen. Voor de zekerheid raad ik jullie aan een kaartlezer van ons te bestellen.

 

Groetjes,

Liz

Hallo Liz,

Bij mij zijn zowel de kaartlezer als de debetkaart beide nog van Bpost. Ik zal wel nu al een BNP-kaartlezer bestellen, zodat ik voorbereid ben voor wanneer ik die BNP-debetkaart mag ontvangen … 

Met vriendelijke groeten van Yvan

Reageer