Ik ben ex-klant van bpostbank en dus sedert de overgang klant bij bnpparibasfortis bank. Ik heb al vaak van de easybanging web gebruik gemaakt en weet hoe het gaat. Maar gisteravond kreeg ik bij het inloggen tot tweemaal toe het bericht: HANDTEKENING IS VERKEERD. Ik heb geen derde keer geprobeerd om blokkering van de kaart te vermlijden, maar ik heb zoiets wel nog nooit meegemaakt. Wat moet ik doen?
"Handtekening verkeerd" bij inloggen op easy banking web
Ik ben ex-klant van bpostbank en dus sedert de overgang klant bij bnpparibasfortis bank. Ik heb al vaak van de easybanging web gebruik gemaakt en weet hoe het gaat. Maar gisteravond kreeg ik bij het inloggen tot tweemaal toe het bericht: HANDTEKENING IS VERKEERD. Ik heb geen derde keer geprobeerd om blokkering van de kaart te vermlijden, maar ik heb zoiets wel nog nooit meegemaakt. Wat moet ik doen?
Als je bedoelt dat je bij het inloggen de code van je kaartlezer ingeeft op het easybanking web login scherm, en daarna bericht krijgt dat die verkeerd was, dat hebben wij gisteren ook gezien. De eerste keer lukte inloggen niet niet, bij de tweede keer hebben we alles dubbel nagekeken en lukte het weer niet. Bij de derde keer zijn we uiteindelijk wel ingelogd geraakt.
Dat bedoelde ik inderdaad, en blijkbaar was ik niet alleen. Vanochtend is het inloggen dan wel gelukt. Maar ik heb er wel de hele nacht wakker van gelegen. Ik hoop dat dat nooit meer gebeurt, want na een aantal vergeefse pogingen raakt mijn kaart dan toch nog geblokkeerd - en dat wil ik helemaal niet! Maar als ik zo de reacties lees gebeurt dit wel vaker bij deze bank, waar ik als ex-Bpostbankklant bij terechtgekomen ben. Alleszins veel dank voor je reactie!
Dag
Zou het kunnen dat jullie nog een kaartlezer van bpost hebben maar wel al een nieuwe kaart van ons hebben ontvangen? De communicatie tussen beide kan helaas soms mis lopen. Voor de zekerheid raad ik jullie aan een kaartlezer van ons te bestellen.
Groetjes,
Liz
Hallo Liz,
Bij mij zijn zowel de kaartlezer als de debetkaart beide nog van Bpost. Ik zal wel nu al een BNP-kaartlezer bestellen, zodat ik voorbereid ben voor wanneer ik die BNP-debetkaart mag ontvangen …
Met vriendelijke groeten van Yvan
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.