Beantwoord

Hello-kredietkaart - Comfort Pack

  • 13 January 2022
  • 1 reactie
  • 282 Bekeken

Momenteel heb ik een Hello4You-zichtrekening met daarbij een Hello-kredietkaart (Visa Classic) aan 1,13 euro per maand. Aangezien ik binnenkort 28 wordt zal de zichtrekening worden omgezet in een Comfort Pack. Hierbij is reeds een Visa Classic inbegrepen. Zal mijn Hello kredietkaart ook automatisch worden omgezet/opgenomen in het Comfort Pack? Zal mijn kaart dan vervangen worden, al dan niet met een nieuw kaartnummer (aangezien deze nu het logo van Hello bank bevat)? Volgens de mail die ik kreeg kan ik mijn kredietkaarten blijven gebruiken maar ik wil niet plots extra betalen voor een kredietkaart die niet in mijn Pack zou zitten.

icon

Beste antwoord van JillH 14 January 2022, 13:14

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Dag @Sophie123 ,

 

bedankt voor je bericht.

Dat klopt, zoals je zelf aangeeft, zal je Hello4You pakket wanneer je 28 jaar wordt, automatisch omgezet worden naar een Comfort Pack, tenzij je ons contacteert om je zichtrekening om te zetten naar een Hello rekening bij Hello Bank. In beide gevallen blijft je rekeningnummer gewoon behouden.

In het Comfort Pack zitten 3 zichtrekeningen inbegrepen, alsook een Visa Classic kredietkaart (op voorberhoud van goedkeuring), voor een maandelijkse bijdrage van 3,5 euro. Aangezien je nu al een Visa Classic Hello kredietkaart bezit, zal deze automatisch omgezet worden naar een gewone Visa Classic kredietkaart. Zowel je debetkaart(en) als kredietkaart zullen vernieuwd worden, waarbij de kaartnummers en pincodes normaal gezien behouden blijven.

Indien je dit graag in detail wenst te bespreken of te laten nakijken, aarzel dan zeker niet om ons telefonisch te contacteren zoals hier wordt toegelicht. We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

 

Alvast bedankt en nog een fijne dag verder,

Jill

Reageer