Beantwoord

i-message of melding wanneer bedrag ontvangen

  • 10 February 2023
  • 1 reactie
  • 405 Bekeken

hoi

 

ik heb gisteren i messages geactiveerd voor bove x bedrag ontvangen, heb dit paar keer getest en ondertussen paar stortingen ontvangen en krijg toch geen sms.

 

Is er een andere alternatief zoals een push meldingen? Andere banken hebben dat wel.

 

Bedankt

icon

Beste antwoord van JarneM 14 February 2023, 11:05

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo @Leoleo ,

Bedankt voor jouw bericht en onze excuses voor het latere antwoord!

 

Wat momenteel mogelijk is in de Easy Banking App is het inschakelen om meldingen te ontvangen voor bv. betalingen, domicilieringen of doorlopende betalingsopdrachten die niet kunnen uitgevoerd worden omdat er niet genoeg saldo op jouw rekening staat.

Daarnaast kan je ook voor uitgaande betalingen een bedrag instellen waarbij je dan een melding krijgt wanneer een betaling groter is dan dit bedrag.

Dit kan je beiden beheren na het aanmelden in de app, daarna te kiezen voor instellingen en dan meldingen.

 

 

Als je daarnaast gebruik zou maken van de dienst I-message kan je alle info hierover terugvinden op deze pagina. Bij problemen hierbij kan je best even telefonisch contact opnemen met onze Helpdesk Easy Banking via het nummer 02 433 40 92.

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Reageer