Beantwoord

ik heb een betaling van mijn visa gevonden ik weet niet wat het is, kun je me helpen erachter te komen wat het is?

  • 19 October 2021
  • 1 reactie
  • 163 Bekeken

ik heb een betaling van mijn visa gevonden ik weet niet wat het is, kun je me helpen erachter te komen wat het is?

icon

Beste antwoord van Shari V 19 October 2021, 14:19

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3

Dag @lipa 

Via de community heb ik geen toegang tot jouw bancaire gegevens.

Als er betalingen gebeurd zijn de met de kredietkaart die je niet herkend, kan ik je aanraden deze zo snel mogelijk te laten blokkeren door Cardstop en het contactformulier in te vullen op de site www.mijnkaart.be

Controleer zeker eerst de betaling voor je bovenstaande stappen onderneemt.

Hoe kun je nagaan of je de betaling zelf hebt uitgevoerd?

  • Kijk de betalingsdatum na (op een uitgavenstaat wordt dit de transactiedatum genoemd). Heb je op dat ogenblik een betaling uitgevoerd? Het kan ook om een oudere betaling gaan die nu pas wordt afgerekend.
  • Zegt het bedrag je iets? Kijk ook het bedrag na in vreemde valuta indien van toepassing.
  • Gebruikt iemand anders je kaart weleens? Zo ja, heeft deze persoon onlangs iets gekocht?
  • Heb je een abonnement lopen op je kredietkaart?
  • Zoek de naam op. De informatie die je vindt helpt je misschien de betaling te herkennen.

Zegt het je nog steeds niet? Geef ons dan alle details van de betaling door via dit formulier. We onderzoeken dan om welke betaling het precies gaat en contacteren je met meer informatie.

Reageer