Hey,
Ik wou mijn kaart toevoegen aan mijn Apple Pay, maar het lukt me niet. Er komt “neem contact op met je kaart versterker” te staan. Ik heb mijn kaart al geactiveerd (ik heb al een fysieke betaling gedaan).
Kan iemand me helpen?
Hey,
Ik wou mijn kaart toevoegen aan mijn Apple Pay, maar het lukt me niet. Er komt “neem contact op met je kaart versterker” te staan. Ik heb mijn kaart al geactiveerd (ik heb al een fysieke betaling gedaan).
Kan iemand me helpen?
Dag
mogelijk beschikken we niet over jouw recentste identiteitsgegevens of gsm-nummer. Je belt best even het Easy Banking Centre, zodat we dit meteen voor je kunnen nakijken. Je kan ons makkelijk contacteren door op “Contact” te klikken, onderaan het 4e symbool in Easy Banking App.
Fijne dag verder,
Jill
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.