Beantwoord

in min gaan

  • 28 July 2020
  • 2 reacties
  • 2851 Bekeken

Beste,

Ik zou graag deze maand even onder nul willen gaan. Hoe snel kan dit en hoe activeer ik dit?

Kan ik dit na een maand al terug opzeggen?

icon

Beste antwoord van Anonymous 28 July 2020, 16:37

Bekijk origineel

2 reacties

Hey @Nelekempenaers ,

Als je hiervoor in aanmerking komt, wordt dit meestal binnen de week geactiveerd.

In principe kan je dit opzeggen wanneer je wilt.

Wanneer je een reserve wilt voor een maand, kan het zijn dat we betere producten hebben op jouw maat.

Ik raad je aan contact op te nemen met een adviseur van het Easy Banking Centre zodat jullie samen kunnen bekijken wat voor jou de beste optie is.

Dit kan eenvoudig door aan te melden op je Easy Banking App, te kiezen voor Contacteer ons en Bel ons en hierbij klikken op de optie Lenen.

Groetjes,

Lieze

Reputatie 6
Badge +3

Daarvoor moet je een Directe Reserve aanvragen en daarvoor neem je best contact op met de bank.

Let wel, deze aanvraag kan geweigerd worden indien je niet voldoende solvabel bent.

Opzeggen kan maar dat zou ik niet doen want je kan deze krediet nog altijd nodig hebben in de toekomst en moet je dan ook niet telkens een aanvraag doen, indien je dat krediet niet nodig hebt dan volstaat het gewoon van niet in het rood te gaan, beter zou zijn van zo weinig mogelijk in het rood te gaan enkel als het nodig is.

Ik zie dat iemand van de bank mij voor is.

Reageer