Beantwoord

Inloggen vraagt telkens installatie nieuw profiel om te slagen(PC en smartphone)

  • 8 February 2020
  • 5 reacties
  • 715 Bekeken

Op smartphone of PC moet iedere maal het profiel terug aangemaakt om in te loggen

Anders Technische fout probeer later.

Dit sinds het eerste gebruik.

Sinds meerdere dagen en geen oplossing noch bericht vanuit BNP Paribas Fortis

Knoeiwerk en onaanvaardbaar

icon

Beste antwoord van Anonymous 8 February 2020, 16:14

Bekijk origineel

5 reacties

Hey @ANKA ,

 

Jammer om te horen dat je hinder ondervindt met online banking!

Kan het zijn dat je deze nieuwe kaart nog niet hebt geactiveerd in een winkel?

Als dit nog niet gebeurd is, kan het zijn dat je inderdaad technische problemen krijgt. Eens dit gebeurd is zou het helemaal in orde moeten zijn!

 

Groetjes,

Lieze

Inderdaad nog nooit in een winkel gebruikt. 

Die wordt ook nooit in een winkel gebruikt maar enkel professioneel (facturen,etc)

Vertel me niet dit noodzakelijk is. 

Is misschien mogelijk voor particulier maar niet voor professioneel gebruik.

Die kaart verlaat nooit het bedrijf.

Hey @ANKA ,

 

Hij kan ook geactiveerd worden door het gebruik in een buiten-automaat (mag van elke bank zijn), dus geen self of uittrekseldrukker. Het ingeven van de pincode is voldoende, hierna kan je de kaart gewoon terugvragen.

 

Groetjes,

Lieze

hoe kan ik alles verwijderen van mijn profiel

Reputatie 7

Dag @Momo1982 

Deze handleiding kan je daarbij helpen: https://nl.community.bnpparibasfortis.be/aanmelden-op-easy-banking-127/aanmelden-op-easy-banking-met-een-nieuwe-debetkaart-of-een-nieuw-profiel-3440

Reageer