internet bankieren

  • 28 September 2020
  • 3 reacties
  • 137 Bekeken

Beste,

Ik probeerde iets te bestellen via internet en te betalen maar ik krijg steeds de melding dat er een fout is. Kan je mij verder helpen.


3 reacties

Reputatie 7

Hallo Kenneth,

Kan je me zeggen welke foutmelding je exact te zien krijgt en op welke manier je wilt betalen (met kredietkaart, via je debetkaart en kaartlezer, met QR-code, ...).

Alvast bedankt!

Ik wil betalen via mijn debetkaart en kaartlezer & krijg transactiefout melding.

Reputatie 7

Bedankt voor je antwoord.

Zegt die melding ook nog iets anders, krijg je er bijvoorbeeld codes bij te zien, of is ‘Transactiefout’ de volledige melding?

Als je nog stappen met de kaartlezer kan volgen en het pas nadien foutloopt, dan raad ik je alvast aan om ons even beveiligd te bellen via Easy Banking App of met behulp van je code van Easy Banking Phone. Mijn collega’s hebben op die manier toegang tot je pogingen om te betalen en kunnen in detail nakijken wat er aan de hand is.

Reageer