Beantwoord

Kaart

  • 25 June 2020
  • 2 reacties
  • 350 Bekeken

Ik heb een week geleden mijn bank gebeld om te vragen om mijn kaart te blokkeren, doordat ik deze kwijt was. Dat heeft de meneer aan de telefoon gedaan maar ik weet niet hoe ik een nieuwe kaart kan vragen?

 

Alvast bedankt Tommy

icon

Beste antwoord van YannickB 25 June 2020, 14:36

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3

Als u uw kredietkaart liet blokkeren via Card Stop, dan vervangen zij uw kaart automatisch. De nieuwe kaart wordt naar uw kantoor verzonden en pin-code ontvangt u thuis.

Liet u uw debetkaart blokkeren, dan dienen wij ze voor u te vervangen. Dat kan door ons Easy Banking Centre te contacteren op het nummer 02 762 60 00 . U ontvangt uw nieuwe kaart thuis.

Hebt u sneller een debetkaart nodig? Dan kan het kantoor u een tijdelijke debetkaart bezorgen. Deze kunt u gebruiken tot u een definitieve kaart ontvangt.

Reputatie 7

Als u uw kredietkaart liet blokkeren via Card Stop, dan vervangen zij uw kaart automatisch. De nieuwe kaart wordt naar uw kantoor verzonden en pin-code ontvangt u thuis.

Liet u uw debetkaart blokkeren, dan dienen wij ze voor u te vervangen. Dat kan door ons Easy Banking Centre te contacteren op het nummer 02 762 60 00 . U ontvangt uw nieuwe kaart thuis.

Hebt u sneller een debetkaart nodig? Dan kan het kantoor u een tijdelijke debetkaart bezorgen. Deze kunt u gebruiken tot u een definitieve kaart ontvangt.

Bedankt @VALUTA 

Debetkaarten dienen inderdaad via ons Easy Banking Centre vervangen te worden.

Wat de tijdelijke kaarten betreft; deze worden eerder per een uitzondering meegegeven en kosten vanaf 1 juli 30 EUR voor Comfort Pack-rekeningen en voor zichtrekeningen zonder pack.

Bij ons Premium Pack, ons Welcome Pack, de basisbankdienst en bij Hello4You zit er een gratis tijdelijke kaart per jaar inbegrepen.

Reageer