Kaart deblokkeren

  • 7 May 2019
  • 7 reacties
  • 2435 Bekeken

Ik zie dat er zoveel mensen zijn die zeggen dat je heel lang moet wachten als je belt als er een probleem is. Waarom doen jullie hier dan niets aan? Mijn bankkaart is geblokkeerd doordat ik zogezegd een foute m2 handtekening heb gegeven, terwijl dit niet zo was. Ik wil nu dus mijn kaart en app terug gebruiken, maar hiervoor moet ik jullie kunnen bereiken. Ik ben al een 30 minuten aan het proberen om jullie vast te krijgen en krijg maar geen antwoord!

7 reacties

Hier juist hetzelfde, pin blocked, terwijl ik helemaal geen verkeerde geheime code heb ingegeven.
Bereikbaar tot 22 u. en het valt na 22 u. voor, goe bezig !
Reputatie 3
Dag @Kaatvw @wimdm ,

Welkom op de community!

Het klopt inderdaad dat er bepaalde momenten zijn dat het enorm druk is.
We weten dit en zijn bezig om dit in de toekomst op de lossen.
Alvast mijn excuses voor het ongemak! 😞

Groetjes,
Jeroen

ik zit al een week zonder kaart kan ie gedeblokkeerd worden of krijg ik een niewe bij andere banken binnen 5 minuten geklaard bij jullie zit ik al 2x 23 minuten aan de telefoon kom nu niet met het kut smoesje dat het druk is dat hebben we allemaal of dat het aan procimus ligt wat daar geloven we al jaren niet meer in 

mvg cja dudok

Dag @Kaatvw @wimdm ,

Welkom op de community!

Het klopt inderdaad dat er bepaalde momenten zijn dat het enorm druk is.
We weten dit en zijn bezig om dit in de toekomst op de lossen.
Alvast mijn excuses voor het ongemak! 😞

Groetjes,
Jeroen

dit bericht is van een jaar geleden word het niet eens tijd dat je echt wakker word

Hey @cdudok ,

Jammer om te horen dat je moeilijk een collega kan bereiken.

Ben je al geïnformeerd over beveiligd binnen bellen via de app of door middel van de Easy Banking Phone code? Op deze manier werken we aan een vlottere dienstverlening en vermindering van de wachtrij.

Groetjes,

Lieze

ikwil geen app

Hey @cdudok ,

Voor de Easy Banking Phone code heb je geen app nodig! Deze kan je via Easy Banking Web activeren.

Groetjes,

Lieze

Reageer