Beantwoord

kaart deblokkeren

  • 2 August 2021
  • 4 reacties
  • 897 Bekeken

Als ik mij wil aanmelden krijg ik volgende melding :

“Wij blokkeerden uw kaart na 5 foute M1- of M2-handtekeningen. Bel de helpdesk op +32 2 433 40 92 om de kaart te deblokkeren. (EBW6025)”

Ik heb echter geen 5 foute M1/M2 handtekeningen opgegeven en heb ook nog alle bankkaarten in mijn bezit.

Mijn kaart verviel wel op 07/21 maar ik gebruikte nu mijn nieuwe kaart en de foutmelding blijft komen.

Kunt u de kaart deblokkeren aub?

 

icon

Beste antwoord van YannickB 2 August 2021, 15:25

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Dag Rik,

Indien je nieuwe kaart een ander kaartnummer heeft dan je vorige kaart, dan kan je opnieuw aanmelden door op het aanmeldscherm te klikken op Aanmelden met een ander profiel, je bestaand profiel te verwijderen en een nieuw profiel aan te maken.

Heeft je nieuwe kaart hetzelfde kaartnummer, dan vermoed ik dat er toch bij het aanmelden iets is misgelopen. Bijvoorbeeld dat de oude kaart gebruikt werd nadat ze al vervallen was.

Je neemt in dat geval best even telefonisch contact met ons op zodat mijn collega’s alles voor je kunnen deblokkeren. Via deze website hebben we geen toegang tot jouw kaarten of andere persoonlijke info.

Beste Yannick,

Dankjewel voor het snelle antwoord. 

Het probleem is ondertussen opgelost door één van jouw collega’s, waarvoor dank!

Fijne dag nog en groeten, 

Rik

Geachte

Ik wou geld gaan storten op mijn rekening en kan het niet . Zou het mogelijk zijn dat mijn kaart is geblokkeerd ? Kunnen jullie die aub deblokkeren dat ik geld op mijn rekening kan zetten aub 

Alvast bedankt

Reputatie 7

Hallo @Peeters martine 

Ik heb je rekeningnummer uit je bericht verwijderd, want dit is een publieke website waarop iedereen mee kan lezen. Persoonlijke en financiële info deel je best nooit zomaar op het internet.

Wat je geldstorting betreft; hiervoor neem je best even telefonisch contact op met ons Easy Banking Centre. Je kan hen bellen via Contact onderaan in Easy Banking App voor smartphone of via 02 762 60 00.

Mijn collega’s hebben toegang tot jouw rekeningen en kaarten en kunnen voor je nagaan wat er aan de hand is.

Reageer