Beantwoord

kaart geweigerd

  • 20 March 2023
  • 3 reacties
  • 275 Bekeken

Mijn kaart wordt geweigerd aan de betaalterminals. 

icon

Beste antwoord van SabrinaVD 20 March 2023, 10:46

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo @Sandrakevdb ,

 

Helaas krijgen wij via dit kanaal geen toegang tot uw gegevens. Dit zouden wij in uw profiel moeten nakijken.
 

U neemt best even telefonisch contact met ons op zodat we het samen kunnen onderzoeken. U kunt ons heel eenvoudig contacteren aan de hand van volgende stappen:

> Aanmelden in de app via paswoord of vingerafdruk;

> Kiezen voor ‘Communicatie’ rechtsonder;

> 'Easy Banking Centre'

> Een onderwerp selecteren; in dit geval 'rekeningen en kaarten'

> U krijgt een collega met de juiste expertise aan de lijn.

Of:

> Bellen naar 02/ 762 60 00

> Uw klantnummer ingeven en uw Easy Banking Phone Code

 

Indien u niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kunt u ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.

 

Met vriendelijke groeten,
SabrinaVD

Ik heb deze ochtend telefonisch al geprobeerd maar geraakte niet binnen. Ik heb dan via mail gevraagd me op te bellen indien mogelijk.

vriendelijke groet

Hallo @Sandrakevdb,
 

Allereerst willen wij onze excuses aanbieden voor het ongemak dat u ondervonden heeft.

 

Ik vrees ervoor dat er jammer genoeg via mail niet rechtstreeks teruggebeld kan worden. 

 

Onze telefoonlijnen kunnen op sommige momenten drukker zijn dan normaal.

Dit kan zorgen voor langere wachttijden.

Onze collega's doen er alles aan om iedereen zo spoedig mogelijk verder te helpen.

 

Echter zijn we beschikbaar van 7u tot 22u op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag.

Buiten de kantooruren is het in normale omstandigheden minder druk.

 

Ook raad ik u aan om ons te bellen via de Easy Banking App of via de Easy Banking Phone code zodat u voorrang hebt op andere telefoons. Dit omdat de lijn dan beveiligd is.

Contacteer ons door aan te melden via Easy Banking App, onderaan te kiezen voor 'Communicatie' en tot slot te kiezen voor 'Easy Banking Centre'. Zo belt u op een veilige manier met onze bank.

 

Via Easy Banking Phone Code:

Dit is enkel mogelijk indien u een actieve kaart in uw bezit hebt momenteel.

1. Surf naar onze website Easy Banking Web (https://www.bnpparibasfortis.be)

2. Klik bovenaan rechts op de groene rechthoek "Aanmelden" & volg de stappen om u aan te melden met de kaartlezer of via Itsme.

3. Klik vervolgens op "Instellingen" rechts bovenaan

4. Kies voor "Easy Banking Phone" in het menu dat verschijnt

5. Klik op "Activeren" of "Wijzigen" en accepteer de voorwaarden

6. Kies nu een 5-cijferige code die u makkelijk kan onthouden & typ deze 2 keer in, zoals gevraagd

7. Bevestig met de kaartlezer

 

Ik hoop u hiermee van dienst te zijn.

 

Met vriendelijke groeten,
SabrinaVD

Reageer