Beantwoord

kaart ingeslikt door automaat

• 1 mei 2018
  • 2 reacties
  • 2653 Bekeken

beste
vandaag heb ik bij een bnp paribas fortis automaat geld afgehaald, maar toen ik gebeld werd hebk uit verstrooiing mijn kaart vergeten te nemen en is hij ingeslikt. Doordat het 1 mei is waren de kantoren niet open. Nu is mijn vraag als ik morgen bel of langsga is er dan nog een kans dat ze mijn kaart kunne terug geven of ben ik hem tevergeefs kwijt?
Alvast bedankt
icon

Beste antwoord van Renata_bnp 2 mei 2018, 14:36

Hallo gilles,

Welkom op de community :)

Vervelend dat jouw bankkaart ingeslikt werd in een van onze automaten. Indien het een bankkaart is van een andere bank, dan zal je jouw bank moeten contacteren voor een nieuw bankkaart te bestellen. We raden je aan om je ingeslikte bankkaart te blokkeren via Cardstop (070/344344). Indien het een BNP Paribas Fortis bankkaart was, dan kun je langs het kantoor gaan tijdens de openingsuren en de kaart afhalen. Meer informatie vind je in het bericht Ingeslikte bankkaart.

Hopelijk kun je hiermee verderd. Indien je nog vragen hebt, aarzel niet om ze stellen.

Ik wens je een fijne dag!

Je bent nieuw op de community. Ik verwijs jou graag naar andere interessante onderwerpen:
- aanmelden met nieuwe kaart in Easy banking
- meer informatie over contactloos betalen vind je in Veiligheid contactloos betalen
Omdat je nieuw bent op de community, verwijs ik j
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Hallo gilles,

Welkom op de community :)

Vervelend dat jouw bankkaart ingeslikt werd in een van onze automaten. Indien het een bankkaart is van een andere bank, dan zal je jouw bank moeten contacteren voor een nieuw bankkaart te bestellen. We raden je aan om je ingeslikte bankkaart te blokkeren via Cardstop (070/344344). Indien het een BNP Paribas Fortis bankkaart was, dan kun je langs het kantoor gaan tijdens de openingsuren en de kaart afhalen. Meer informatie vind je in het bericht Ingeslikte bankkaart.

Hopelijk kun je hiermee verderd. Indien je nog vragen hebt, aarzel niet om ze stellen.

Ik wens je een fijne dag!

Je bent nieuw op de community. Ik verwijs jou graag naar andere interessante onderwerpen:
- aanmelden met nieuwe kaart in Easy banking
- meer informatie over contactloos betalen vind je in Veiligheid contactloos betalen
Omdat je nieuw bent op de community, verwijs ik j
Dit is de officiële werkwijze; In de praktijk wordt de kaart teruggegeven na controle van de identiteit. Indien men dan met deze kaart naar de eigen bank gaat, kan deze terug direct in orde gezet worden. Alles hangt wel af van de goodwill van de mensen in de bank.

Reageer