Beantwoord

kaarten verwijderen

  • 15 November 2021
  • 5 reacties
  • 389 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

ik wil de kaarten die ik nu niet meer gebruik, door de nieuwe VISA-bancontact kaart, annuleren uit de app op mijn iPhone. Hoe doe ik dit?? Bedankt!

icon

Beste antwoord van LarsD 15 November 2021, 15:04

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4

Hallo, @ritavb,

Als je bedoelt dat je de oude kaarten wil verwijderen uit onze applicatie, dat gaat helaas niet. Maar als je de nieuwe kaart al in gebruik hebt genomen, gaan alle functies in de applicatie zoals betalen al automatisch gebeuren via de nieuwe kaart.

De gegevens van de oude kaarten zijn dan wel misschien nog zichtbaar maar kunnen niet meer gebruikt worden.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

ja, mijn nieuwe kaart is geactiveerd! 

Maar waarom blijven mijn andere kaarten op ‘actief’ staan en kan is ze niet verwijderen? Ik heb momenteel 4 kaarten in mijn applicatie en gebruik er maar 1… heel vervelend!

Reputatie 4

Heb je daadwerkelijk ook al de kaart gebruikt bij een betaling met pin aan een betaalterminal? Nadat is gebeurd wordt de oude kaart voorgoed afgesloten. Als je dan gebruik maakt van de app voor te betalen, gaat automatisch de info worden gebruikt van de nieuwe kaart.

Ik heb er inderdaad al mee ‘gepind’, zelfs buiten België nl. in Amsterdam.

Maar het gaat over kredietkaarten die ik NIET meer gebruik en blijven staan in mijn app. en die ik niet weg krijg...

Toch bedankt voor de info!

Reputatie 4

Bij de kredietkaart is hetzelfde principe. Zodra je dus de nieuwe kaart in gebruik hebt genomen door er een betaling mee te doen met pin via een betaalterminal wordt de vorige kaart voorgoed afgesloten. De informatie van de kaart is daarna wel nog zichtbaar maar kan niet meer worden gebruikt.

Reageer