Beantwoord

Kaartlezer letterfunctie

• 6 mei 2019
  • 3 reacties
  • 638 Bekeken

wanneer ik phone banking app in combinatie met mijn kaartlezer gebruik, moet ik na M1 op de kaartlezer een {cijfer/letter combinatie} invoeren , maar daarop vind ik enkel cijfers om aan te tikken en geen letters. Dit probleem stelde zich nooit bij PC banking {daarbij op kaartlezer enkel cijfers in te tikken}. Hoe geef ik letters in op de kaartlezer?

tnx
icon

Beste antwoord van YannickB 10 mei 2019, 08:36

Wat je kan proberen is om Easy Banking te verwijderen, je smartphone of tablet volledig uitschakelen en opnieuw aanzetten en dan de app opnieuw installeren.

Als dat niet helpt, en als je weet hoe je met je toestel een screenshot/schermafbeelding kan maken, dan mag je die ook steeds doormailen naar community@bnpparibasfortis.be. Op die manier krijg ik er meer zicht op en kan ik proberen na te gaan wat er precies aan de hand is.

Weet je niet meteen hoe je zo'n screenshot kan maken, dan kan je best even telefonisch contact opnemen met onze helpdesk Easy Banking op het nummer 02 433 40 92 (ma-vr van 9u tot 22u en zaterdag van 9u tot 17u), liefst terwijl je je toestel kan gebruiken zodat mijn collega's samen met jou alle stappen kunnen doorlopen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Dag Rodger,

Is het in onze Easy Banking App dat je gevraagd wordt om letters in te geven? Zo ja, is dat bij het aanmelden of bij, bijvoorbeeld, het bevestigen van een overschrijving?

Dat zou alleszins niet mogen, want zoals je zelf zegt, werkt een kaartlezer enkel met cijfers. Je kan en moet geen letters invoeren.
Reputatie 6
Wat je kan proberen is om Easy Banking te verwijderen, je smartphone of tablet volledig uitschakelen en opnieuw aanzetten en dan de app opnieuw installeren.

Als dat niet helpt, en als je weet hoe je met je toestel een screenshot/schermafbeelding kan maken, dan mag je die ook steeds doormailen naar community@bnpparibasfortis.be. Op die manier krijg ik er meer zicht op en kan ik proberen na te gaan wat er precies aan de hand is.

Weet je niet meteen hoe je zo'n screenshot kan maken, dan kan je best even telefonisch contact opnemen met onze helpdesk Easy Banking op het nummer 02 433 40 92 (ma-vr van 9u tot 22u en zaterdag van 9u tot 17u), liefst terwijl je je toestel kan gebruiken zodat mijn collega's samen met jou alle stappen kunnen doorlopen.
Beste Yannick,
is inderdaad het geval bij het bevestigen van een overschrijving.
lukt dan ook niet.

Reageer