Beantwoord

kaartlezer met visa debet

  • 23 September 2021
  • 5 reacties
  • 423 Bekeken

mijn nieuwe Visa debetkaart werkt niet op mijn kaartlezer. toestel geblokkeerd, blijft aanstaan (M1-info M2) geen actie meer.

 
icon

Beste antwoord van JadieT 23 September 2021, 15:58

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1

Dag @stefan derdeyn 

Als u de Visa Debitkaart in de kaartlezer steekt, krijgt u dan een specifieke melding?

Komt er toevallig PIN blocked op de kaartlezer?

Kan je ook even nagaan of alle cijfers nog zichtbaar zijn op de kaartlezer zelf?

Alvast bedankt om ons verdere informatie te bezorgen.

Groetjes

JadieT

op de kaartlezer blijft geblokkeerd staan : M1 INFO M2, valt niet meer uit en knoppen geven geen reactie.

intussen na véééél en vruchteloos geduld op de algemene telefoonlijn gaan aankloppen bij het kantoor hier in de stad en een nieuwe kaartlezer meegekregen.

Zelfs met een oproep naar het lokale nummer van het kantoor hier wordt je meedogenloos op het centrale callsysteem gedropt, waar schaamteloos wordt gezegd dat je “hartelijk welkom” bent …!

 

 
Reputatie 7

Hallo Stefan,

Voor jou is het ondertussen jammer genoeg al te laat, maar je kan ook een nieuwe kaartlezer aanvragen via een online formulier.

Als je er nog geen gebruik van maakt en als je een smartphone hebt, dan raad ik je ook aan om itsme te activeren. Op die manier heb je iets om op terug te vallen wanneer jouw kaartlezer kapot is. 

 

dat klopt niet, aanloggen met itsme zal kunnen, maar bij sommige overschrijvingen of andere bewerkingen wordt dan weer een actie op de kaartlezer gevraagd… 

 
Reputatie 7

dat klopt niet, aanloggen met itsme zal kunnen, maar bij sommige overschrijvingen of andere bewerkingen wordt dan weer een actie op de kaartlezer gevraagd… 

 

Er zijn inderdaad nog beperkingen voor itsme. De mogelijkheden worden alvast stap voor stap uitgebreid zodat je op termijn de meeste zaken ook met itsme kan bevestigen.

Specifiek voor overschrijvingen kan je momenteel 50.000 EUR per rekening, per dag overschrijven via itsme.

Reageer