Beantwoord

Kan debetkaart Hello4You niet (meer) koppelen aan Google Pay & PayPal

  • 26 November 2021
  • 3 reacties
  • 254 Bekeken

Sinds heden kan ik mijn debetkaart niet meer gebruiken voor betalingen via Google Pay en PayPal. Vroeger werkte dit wel.

Wanneer ik probeer om mijn debetkaart  te koppelen met Google Pay krijg ik onderstaande melding:

foutmelding

Ondertussen had ik een betaling bij Google die nu in de wacht staat omdat ik mijn betaalgegevens moet updaten binnen de 6 dagen. Dit is dus een probleem omdat ik mijn debetkaart (en PayPal) niet kan toevoegen aan de betaalmogelijkheden.

Hoe kan ik dit oplossen?

icon

Beste antwoord van Shari V 26 November 2021, 15:54

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3

Dag @Jerome 

Heb je al een fsyieke betaling met pincode in de winkel gedaan  of een geldafname aan een automaat voor je deze probeert te koppelen?

 

Dag @Jerome 

Heb je al een fsyieke betaling met pincode in de winkel gedaan  of een geldafname aan een automaat voor je deze probeert te koppelen?

Ja dit heb ik al gedaan.

Reputatie 3

@Jerome 

Dan zul je telefonisch contact met ons moeten opnemen om dit na te kijken.Je kan de medewerkers bereiken op het nummer 02 762 60 00.

Als je over de app beschikt, raad ik je zeker aan om deze te gebruiken om in te bellen: Aanmelden > Communicatie(voorlaatse icoon)> Easy Banking Center > categorie 'Mijn kaarten en rekeningen' kiezen.

Reageer