Beantwoord

Kapotte kaart

• 29 januari 2019
  • 1 reactie
  • 246 Bekeken

Ik heb een VISA-kaart die een barst heeft en die ik graag wil vervangen.
Wat gebeurt er met reservaties voor een buitenlandse reis die gemaakt zijn met de oude kaart?
Blijft het kaartnummer idem?
Zijn er andere zaken waar ik moet op letten?
icon

Beste antwoord van ShantyV 30 januari 2019, 13:11

Dag MatthiasG,

Welkom op onze Community !

Je geeft aan de jouw kredietkaart gebarsten is en je zou deze graag laten vervangen.
Dit kan je aanvragen via jouw kantoor of telefonisch bij het Easy Banking Center indien je gebruik maakt van de Easy Banking Phone Code.
Deze code kan je aanmaken via Easy Banking Web bij instellingen.

Wanneer een kaart wordt vervangen wegens defect blijft de kaartnummer hetzelfde.
Bijgevolg kunnen reserveringen in principe blijven staan. Let wel, de CVC code op de achterkant van de kaart zal wel gewijzigd worden.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een prettige dag verder !
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Dag MatthiasG,

Welkom op onze Community !

Je geeft aan de jouw kredietkaart gebarsten is en je zou deze graag laten vervangen.
Dit kan je aanvragen via jouw kantoor of telefonisch bij het Easy Banking Center indien je gebruik maakt van de Easy Banking Phone Code.
Deze code kan je aanmaken via Easy Banking Web bij instellingen.

Wanneer een kaart wordt vervangen wegens defect blijft de kaartnummer hetzelfde.
Bijgevolg kunnen reserveringen in principe blijven staan. Let wel, de CVC code op de achterkant van de kaart zal wel gewijzigd worden.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een prettige dag verder !

Reageer