Ik zou zo rap mogelijk deze gegeven willen hebben van op mijn kaart maar ze is onleesbaar ? Mvg
Dan stel ik voor van contact op te nemen met de bank om een nieuwe bankkaart te vragen door te bellen naar nr 02 762 60 00.
Hey Mario,
Indien je klantennummer en kaartnummer niet meer leesbaar zijn kan je best inderdaad naar ons bellen door aan te melden in de app en op “contacteer ons” te drukken. zo kom je beveiligd bij ons binnen en mag de kaart vervangen worden wegens defect.
De medewerker die je aan de lijn krijgt kan je dan ook de klantennummer en kaartnummer meedelen zodat je verder kunt.
Groetjes,NP
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.