Beantwoord

kosten geldafhaling

  • 19 juni 2019
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

Beste

Op 6 mei haalde Debbie € 1120,00 cash af in Fortis Wielsbeke.

Ten eerste heeft ze meer dan 10 minuten moeten wachten eer ze geholpen werd aan het loket.
Ten tweede wordt hier € 1,50 kosten aangerekend om uw eigen geld af te halen.

Ik vind dit echt niet kunnen.

Kunt u dit nazien en deze kosten terug te storten?

Hopend op een positief antwoord, teken ik.

Mvg
Linda Van Hulle
icon

Beste antwoord van YannickB 20 juni 2019, 08:52

Dag Linda,

Jammer om te lezen dat jullie lang moesten wachten.

Via onze Community hebben we jammer genoeg geen toegang tot rekeningen of andere persoonlijke gegevens van onze klanten. Ik kan dus niet voor je nagaan wat er precies werd afgehouden en waarom.

Je kan de persoon die het geld afhaalde best vragen om even telefonisch contact met ons op te nemen. Ons Easy Banking Centre is bereikbaar via het nummer 02 762 60 00 van 7u tot 22u op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag.

Zo kunnen we haar identificeren, de lijn beveiligen en de kosten overlopen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Dag Linda,

Jammer om te lezen dat jullie lang moesten wachten.

Via onze Community hebben we jammer genoeg geen toegang tot rekeningen of andere persoonlijke gegevens van onze klanten. Ik kan dus niet voor je nagaan wat er precies werd afgehouden en waarom.

Je kan de persoon die het geld afhaalde best vragen om even telefonisch contact met ons op te nemen. Ons Easy Banking Centre is bereikbaar via het nummer 02 762 60 00 van 7u tot 22u op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag.

Zo kunnen we haar identificeren, de lijn beveiligen en de kosten overlopen.

Reageer