Beantwoord

Kredietkaart

• 28 maart 2019
  • 6 reacties
  • 534 Bekeken

Hoe krijg ik een reservatie van mijn kredietkaart weg
icon

Beste antwoord van YannickB 5 april 2019, 14:51

Mag ik ervan uit gaan dat deze reservatie al langer dan 20 dagen op je kaart zichtbaar is? Zo ja, dan gaat het vermoedelijk effectief om de vertraging bij Worldline.

Op dit moment kan ik je daar jammer genoeg maar weinig info geven. Ik volg het wel persoonlijk op, want je bent zeker niet de enige met dit probleem.

We hoorden net dat de problemen met de reservaties opgelost zouden zijn. Is dit niet het geval, laat het ons dan zeker weten.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Hey @Heikepolster👋

Voor details over een reservatie van je kredietkaart kan je bij Atos Worldline terecht en dit op het nummer 02/ 205 85 85. Zij zijn bereikbaar van maandag tem zaterdag van 8u tot 20u.

Om met een medewerker in contact te komen kan je best je kredietkaart bij de hand houden.

Succes! 🤞

Voor je belt nog wat bijkomende info 🙂 :
  • Betaal je met een kredietkaart, dan zie je het bedrag vaak eerst als reservatie en zie je pas na 1-2 dagen de details van de transactie.
  • Sommige bedrijven plaatsen een (tijdelijke) reservatie op je kaart om zeker te zijn dat je je hen effectief kan betalen. Vaak gaat het om hotels, reisorganisaties of autoverhuurbedrijven. in de meeste gevallen schrappen zij die reservatie automatisch na enkele dagen of op het moment dat je hen betaalt (bijvoorbeeld bij het in- of uitchecken in een hotel).
  • Op moment van schrijven is er jammer genoeg ook een vertraging bij Worldline (de uitgever van kredietkaarten en de beheerder van het betalingsverkeer) waardoor je betalingen veel langer dan normaal als reservatie blijven staan. We blijven dit ook zelf voor jullie opvolgen en ik hoop daar snel meer nieuws over te hebben.
Zoals OguzhanB zei, kan Worldline steeds de oorsprong van een reservatie controleren. 🙂
Reputatie 5
Mag ik ervan uit gaan dat deze reservatie al langer dan 20 dagen op je kaart zichtbaar is? Zo ja, dan gaat het vermoedelijk effectief om de vertraging bij Worldline.

Op dit moment kan ik je daar jammer genoeg maar weinig info geven. Ik volg het wel persoonlijk op, want je bent zeker niet de enige met dit probleem.
Reputatie 3
Badge +4
Hey @Heikepolster👋

Voor details over een reservatie van je kredietkaart kan je bij Atos Worldline terecht en dit op het nummer 02/ 205 85 85. Zij zijn bereikbaar van maandag tem zaterdag van 8u tot 20u.

Om met een medewerker in contact te komen kan je best je kredietkaart bij de hand houden.

Succes! 🤞
Reputatie 5

We hoorden net dat de problemen met de reservaties opgelost zouden zijn. Is dit niet het geval, laat het ons dan zeker weten.
Reputatie 4
Hey @Heikepolster,

Heb je dit kunnen oplossen?

Groetjes,
Lieze
Normaal gezien is de periode van een reservatie max 20 dagen.

Reageer