Beantwoord

Kredietkaart bij wijzigen pack

• 27 juli 2019
  • 2 reacties
  • 369 Bekeken

• Net gestart
  • 2 reacties
Hi,

Ik heb momenteel een Comfort Pack (met Visa Classic) maar zou binnenkort overschakelen naar een Premium Pack. Bij deze overschakeling naar een Premium Pack zou ik dan mijn Visa Classic willen vervangen door een Mastercard Gold.

Wat is de correcte werkwijze hiervoor want dit gaat niet automatisch denk ik?

Dien ik eerst de Visa Classic te annuleren om dan na de annulatie een nieuwe Mastercard Gold aan te vragen? Of kan ik eerst de Mastercard Gold aanvragen & na ontvangst van deze dan de Visa Classic annuleren?

En kan ik online de ééne kaart annuleren & dan de nieuwe aanvragen of moet dit allebei via het kantoor?

Bedankt!
icon

Beste antwoord van KathyM 29 juli 2019, 12:49

Hey @Kev,

Het gebeurd inderdaad niet automatisch dat ene kaart door de andere vervangen wordt. Je kan best eerst de Mastercard Gold online aanvragen. Als deze aanvraag goed gekeurd wordt kan je zoals @Alexander al zei contact opnemen met het Easy Banking Center of met je lokaal kantoor om de Visa Classic te laten annuleren.

Fijne dag nog!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Je vraagt gewoon een omschakeling naar Mastercard Gold aan, indien dat geweigerd wordt dan zal je uiteraard gewoon uw Visa Classic behouden en dan is het beste van bij uw Comfort Pack te blijven.
Je kan dat doen door naar Easy Bank Center te bellen of binnenspringen in uw kantoor.
Reputatie 1
Hey @Kev,

Het gebeurd inderdaad niet automatisch dat ene kaart door de andere vervangen wordt. Je kan best eerst de Mastercard Gold online aanvragen. Als deze aanvraag goed gekeurd wordt kan je zoals @Alexander al zei contact opnemen met het Easy Banking Center of met je lokaal kantoor om de Visa Classic te laten annuleren.

Fijne dag nog!

Reageer