Beantwoord

kredietkaart saldo nog steeds 0 na verhogen limiet

  • 12 October 2022
  • 2 reacties
  • 152 Bekeken

Ik heb begin september een aanvraag gedaan om mijn limiet te verhogen, die was dan goedgekeurd. Ik heb deze ingesteld zodat deze geldig is tot 1 november.

Nu heb ik op 3 oktober het geld gebruikt om de grote eenmalige kost die ik had te betalen. Omdat dit tussen de 1 en de 10 de gebeurde gaat dit er pas af of 10 november. Nu dacht ik dat het saldo weer terug op het volledige bedrag zou staan op 10 oktober omdat dit altijd het geval is. Maar nu staat er nog steeds dat het saldo 0 is.

Ik heb dus een nieuw limiet ingesteld en online in de banking app staat er dat deze van 11.10 (vandaag) tot 1 december geldig is. Maar het saldo staat niet op 500, hij staat op 0. Of duurt dit even vooraleer ik dit zie staan?

Ik vroeg mij ook af of als je een tijdelijke limiet verhoging krijgt je dan niet meer maandelijks op de tiende een nieuw saldo beschikbaar krijgt zoals normaal? 

 

Alvast bedankt voor het antwoorden.

icon

Beste antwoord van Alexander 12 October 2022, 02:22

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Normaal gezien gaan de uitgaven van de Visa kredietkaart de 10de van de maand van de zichtrekening af, de kaartlimiet komt echter maar vrij op de 11de van de maand.

 

Normaal gezien gaan de uitgaven van de Visa kredietkaart de 10de van de maand van de zichtrekening af, de kaartlimiet komt echter maar vrij op de 11de van de maand.

 

Betekend dit dan dat ik dit pas op de 12de een nieuw saldo zal zien.

Reageer