Beantwoord

Kredietkaart (VISA)

  • 30 May 2019
  • 4 reacties
  • 837 Bekeken

Beste,
Ik heb in maart een telefonische aanvraag gedaan voor een kredietkaart waar ik nog steeds niks verder heb van ontvangen ☹️ de laatste mail die ik van jullie diensten heb gekregen vermelde dat de kaart spoedig zal vezonden worden ,, ik wacht hier immers al 2maanden op zonder enig nieuws hierover

Hoe kan dit? Wat moet ik nu verder doen?
Mvg,, Stijn Tas
icon

Beste antwoord van Anonymous 31 May 2019, 10:14

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Als ik u was zou ik eens maandag naar uw kantoor gaan en erop aandringen dat ze werk van maken om uw Visa kaart te verzenden.
Ik vind dat je nogal veel geduld hebt, ik zou geen 2 maanden wachten.

beschikbaarheid-van-onze-bank-tijdens-het-weekend-van-hemelvaart-en-pinksteren-2738
Hey @Stijn Tas ,

Hiervoor neem je best even telefonisch contact met ons op zodat mijn collega's dit voor jou kunnen nakijken. In de link hierboven vind je de openingsuren van het Easy Banking Centre.

Groetjes,
Lieze

Beste gisteren is er contact met mij opgenomen voor een kredietkaart visa en ze gingen mij terug bellen maar dat is nog niet gebeurd. Ik heb alles ingevuld en de vragen beantwoord en de persoon zei ik bel u straks terug maar we zijn een dag verder en nog weet ik van niets. 

 

Mvg,jo

Hey @Aika,

 

Jammer om te horen dat je niet bent opgebeld. Heb je de mogelijkheid om hier zelf even voor te bellen? Dit kan het vlotste door aan te melden op je Easy Banking App en te kiezen voor “Contacteer ons” en “Bel ons”.

 

Mijn excuses voor het ongemak!

Groetjes,

Lieze

Reageer