Beantwoord

limiet

  • 30 June 2021
  • 3 reacties
  • 255 Bekeken

Beste

ik heb een rekening nog met mijn ouders omdat ik minderjarig ben, ik kan niet meer met mijn kaart betalen omdat ik het limiet heb bereikt 250€ per dag denk ik, wanneer zou ik terug kunnen betalen met de kaart en de limiet weg is?

 

mvg

Filis

icon

Beste antwoord van JarneM 1 July 2021, 13:50

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Hallo @Filis ,

 

Hiervoor zal iemand van jouw wettelijke vertegenwoordigers best eens contact opnemen aangezien je zelf nog minderjarig bent.

 

Ze kunnen hiervoor contact opnemen met het kantoor of met het Easy Banking Centre op het nummer 02 762 60 00. Dit kan het best gebeuren vanuit de Easy Banking App via de ‘Contact-functie’ of met de Easy Banking Phone Code.

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Beste, 

 

Ik wil mijn limiet van mijn bank kaart tijdelijk verhogen omdat ik op dit moment online niks meer kan betalen hoe kan ik dit doen op de app heb ik hem al verhoogd maar zit nog altijd aan de limiet hij zou nog hoger moeten zijn 

Reputatie 4

Hallo, @Robintimmers1,

Voor te vragen om je limiet van je kaart tijdelijk te verhogen kan je beveiligd bellen naar het Easy Banking Centre.

Je belt het snelst binnen aangemeld vanuit de Easy Banking App via de optie ''Communicatie'' of door te bellen naar 02 762 60 00 in combinatie met je klantnummer en Easy Banking Phone Code (bestaat uit 5 cijfers).
Je kan vooraf de Easy Banking Phone Code via telefoon activeren in je profiel in Easy Banking Web op een PC:

Ga naar  “instellingen” (rechts bovenaan) en klik dan op “Easy Banking Phone.”

Reageer