Beantwoord

Limieten verhogen - hoe doe je dat?

  • 26 September 2017
  • 4 reacties
  • 94622 Bekeken

Hoe verhoog ik mijn limieten
Mvg
Jurgen
icon

Beste antwoord van Jolien 27 September 2017, 13:30

Bekijk origineel

Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.

4 reacties

Welkom op onze community JurgenDP!

[Update door BNP Paribas Fortis op 09/10/2019] De uitleg over het veranderen van limieten via Easy Banking Web werd aangepast.

De limieten van je kaarten kan je zo aanpassen via onze website:

  • Meld je aan via https://www.bnpparibasfortis.be.
  • Klik bovenaan op Dagelijks bankieren en dan op Mijn kaarten.
  • Klik rechts van de gewenste kaart op de horizontale strepen en kies Wijzigen.
  • Kies voor Mijn limieten.
  • Hier kan je je tijdelijke en permanente limieten wijzigen. Je wordt steeds gevraagd om met je kaartlezer te bevestigen.
Voor debetkaarten kan je de limieten beperkt aanpassen, de nieuwe limiet is onmiddellijk beschikbaar. Pas je de limiet van je kredietkaart aan, dan duurt het 2 bankwerkdagen voor de nieuwe limiet beschikbaar is.

Is de door jou gewenste limiet niet beschikbaar of heb je een dringende limietverhoging voor een kredietkaart nodig? Contacteer ons dan via beveiligde telefoonlijn vanuit Easy Banking App of met behulp van je Easy Banking Phone Code.

De limieten voor overschrijvingen kunnen dan wee niet gewijzigd worden. Je vindt de huidige limieten alvast terug op deze pagina's:
Hopelijk heb je hiermee voldoende info? Als je nog vragen hebt, laat het ons dan zeker weten!
Reputatie 6
Badge +3
Een verhoging van de kaartlimiet van een kredietkaart moet natuurlijk wel door de bank goedgekeurd worden zo niet dan gaat die verhoging niet door.
Gaat dit ook met een hello4you visa kaart?
Reputatie 5
Badge
Dag @Alexander Verkouille,

Welkom op de community!

De limiet van de Hello4you Visa kaart kan zowel tijdelijk als permanent verhoogd worden, met als voorwaarde dat deze limietverhoging toegestaan wordt natuurlijk.

Hiervoor kan je langsgaan op kantoor of telefonisch contact opnemen met de medewerkers van het Easy Banking Centre. Zij zijn bereikbaar op het nummer 02/762.60.00 op weekdagen van 7 uur tot 22 uur en op zaterdag van 9 uur tot 17 uur.

Wanneer je de limiet telefonisch wil verhogen, moet je wel al gebruik maken van de Easy Banking Phone Code!

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag verwijzen naar enkele interessante berichten:
- Wij leren onze leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden op Easy Banking Web zonder kaartlezer is mogelijk met de Itsme App.

Fijne dag verder!