Beantwoord

Limieten verhogen voor betalingen met debet kaart

  • 22 April 2023
  • 9 reacties
  • 617 Bekeken

Al een hele namiddag op Easy Banking geprobeerd om de limieten voor mijn betalingen te verhogen. Onmogelijk, krijg heel de tijd foutmeldingen

icon

Beste antwoord van SabrinaVD 27 April 2023, 10:37

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 2

Hey @Magda Julie

 

Welke foutmelding krijg je juist? Is het de debetkaart of de kredietkaart waar u de limiet van wilt verhogen? Zo kunnen we samen even kijken wat er aan de hand is. 

 

Groetjes, 

Julie N 

Wel, als ik overschrijvingen doe via BNP Fortis internet banking krijg ik de melding : uw weeklimiet is overschreden, terwijl er op die rekening nog zeer veel middelen staan. Ik moet dan telkens electronisch handtekenen, zelfs voor kleine bedragen.

Reputatie 2

Hey @Magda Julie 

 

Ik weet niet over hoeveel het gaat, maar via onze website is er een limiet van 25 000 euro.

 

Je kan deze wel verhogen door rechts bovenaan op jouw naam te klikken en dan mag je kiezen voor ‘profiel beheren’. Als je dat hebt gedaan mag je voor ‘overschrijvingslimieten’ klikken. 

 

Was het dit dat je had proberen doen? 

 

Groetjes, 

Julie N 

Een limiet van 25000 Euro is meer dan voldoende voor mijn verbruik maar voor hoeveel tijd geld die limiet van 25000, zeker niet voor een week want ik krijg telkens melding :weeklimiet overschreden. Geldt dit voor een maand? 

Reputatie 2

Hey @Magda Julie

 

Ik ga jou even aanraden om telefonisch contact op te nemen met ons. 

Je kan ons contacteren via de Easy Banking App. 

 

  • Meld je aan. 
  • Kies onderaan in het menu voor ‘Communicatie’
  • Selecteer vervolgens ‘Easy Banking Center’ en nadien ‘Rekeningen en kaarten’

 

Je kan ons ook altijd bellen op het nummer 02 762 60 00

 

Groetjes, 

Julie N

Ik probeer u nu al 35 minuten te bellen! Maar mijn geduld is bijna op

Hallo @Magda Julie,

 

Bedankt voor je bericht.

 

Allereerst willen wij onze excuses aanbieden voor het ongemak dat u ondervonden heeft.

 

Onze telefoonlijnen kunnen op sommige momenten drukker zijn dan normaal.

Dit kan zorgen voor langere wachttijden.

Onze collega's doen er alles aan om iedereen zo spoedig mogelijk verder te helpen.

 

Echter zijn we beschikbaar van 7u tot 22u op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag.

Na kantooruren is het in normale omstandigheden minder druk.

 

Ook raad ik u aan om in de toekomst ons te bellen via de Easy Banking App of via de Easy Banking Phone code zodat u voorrang hebt op andere telefoons. Dit omdat de lijn dan beveiligd is.

Contacteer ons door aan te melden via Easy Banking App, onderaan te kiezen voor 'Communicatie' en tot slot te kiezen voor 'Easy Banking Centre'. Zo belt u op een veilige manier met onze bank.

 

Via Easy Banking Phone Code:

Dit is enkel mogelijk indien u een actieve kaart in uw bezit hebt momenteel.

1. Surf naar onze website Easy Banking Web (https://www.bnpparibasfortis.be)

2. Klik bovenaan rechts op de groene rechthoek "Aanmelden" & volg de stappen om u aan te melden met de kaartlezer of via Itsme.

3. Klik vervolgens op "Instellingen" rechts bovenaan

4. Kies voor "Easy Banking Phone" in het menu dat verschijnt

5. Klik op "Activeren" of "Wijzigen" en accepteer de voorwaarden

6. Kies nu een 5-cijferige code die u makkelijk kan onthouden & typ deze 2 keer in, zoals gevraagd

7. Bevestig met de kaartlezer

Ik hoop u hiermee van dienst te zijn. 
 

Met vriendelijke groeten,

SabrinaVD

 

Ik aprecieer uw opvolging van het lange telefoongesprek dat we samen hadden. Maar nog beter zou het zijn als u ergens op de easy banking site in detail vermeld dat indien men boven de week- of daglimiet, men altijd op de computer dient te handtekenen, zelfs voor heel kleine bedragen. En dit niet zo is in de app.

Hallo @Magda Julie

Bedankt voor je bericht en feedback.

 

Uw feedback is naar onze interne dienst verstuurd als suggestie.

 

Laat het ons weten als je nog andere suggesties of feedback voor ons hebt die je kunnen helpen je ervaringen verder te verbeteren.

 

Met vriendelijke groeten,

SabrinaVD

Reageer