Beantwoord

Maestro in de VS

• 8 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 752 Bekeken

Ik nam telefonisch contact op met een van de medewerkers van Fortis. Ze vertelde mij dat ik via mijn banking app mijn kaart kan deblokkeren in de VS, maar ik vind deze functie niet terug. Volgens haar instructies zou ik in het keuzemenu naar kaarten moeten gaan, en dan mijn kaart selecteren. Hierna zou er opnieuw een keuzemenu zichtbaar moeten zijn waarin ik de kaart kan deblokkeren. In mijn app is dit niet het geval. Hoe kan ik dit zo snel mogelijk oplossen?

Vriendelijke groet!

Sara
icon

Beste antwoord van YannickB 9 augustus 2018, 11:44

Dag Sara123,

Welkom om de Community!

Via deze handleiding kan je een stappenplan terugvinden om je bankkaart open te stellen voor gebruik buiten Europa.

Op dit moment kan je dit jammer genoeg enkel aanpassen via een smartphone en nog niet via PC of tablet.

Als je het menu in ons stappenplan toch niet kan vinden, dan raad ik je aan om in de App Store of in de Google Play Store te kijken of er een update voor je klaar staat. Mogelijk moet die eerst nog geïnstalleerd worden.

Als je probeert om een kredietkaart te activeren voor de VS, dan heb ik alvast goed nieuws voor jou! Dit is sinds een aantal maanden niet meer nodig. Voor VISA en Mastercard zal je dus geen extra instellingen terugvinden in onze app. ☺

Laat je ons weten of het gelukt is?

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je alvast een aangename dag en een fijne reis toe!

Yannick
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Dag Sara123,

Welkom om de Community!

Via deze handleiding kan je een stappenplan terugvinden om je bankkaart open te stellen voor gebruik buiten Europa.

Op dit moment kan je dit jammer genoeg enkel aanpassen via een smartphone en nog niet via PC of tablet.

Als je het menu in ons stappenplan toch niet kan vinden, dan raad ik je aan om in de App Store of in de Google Play Store te kijken of er een update voor je klaar staat. Mogelijk moet die eerst nog geïnstalleerd worden.

Als je probeert om een kredietkaart te activeren voor de VS, dan heb ik alvast goed nieuws voor jou! Dit is sinds een aantal maanden niet meer nodig. Voor VISA en Mastercard zal je dus geen extra instellingen terugvinden in onze app. ☺

Laat je ons weten of het gelukt is?

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je alvast een aangename dag en een fijne reis toe!

Yannick

Reageer