Beantwoord

maestro kaart in buitenland

  • 8 april 2019
  • 2 reacties
  • 496 Bekeken

kan min maestro kaart niet gebruiken in colombia
icon

Beste antwoord van YannickB 8 april 2019, 08:31

Heb je je bankkaart wel opengesteld voor betalen buiten Europa?
Zo neen, dan moet je dat doen, dat kan je doen via Easy Bank Web, Easy Bank App (enkel op smartphone), via Easy Bank Center en natuurlijk ook via kantoor.


Klopt! ☺

Al kan het tegenwoordig ook via de website:
  • Meld aan via https://www.bnpparibasfortis.be.
  • Klik bovenaan op 'Dagelijks bankieren' en dan op 'Mijn kaarten'.
  • Klik rechts van de kaart op de strepen en kies 'Wijzigen'.
  • Kies nu voor 'Kaartinstellingen', kies ervoor om betalen buiten Europa te activeren en bevestig.

Voor de app hebben we deze handleiding. Ik voeg er zo snel mogelijk het deel over de website aan toe.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Heb je je bankkaart wel opengesteld voor betalen buiten Europa?
Zo neen, dan moet je dat doen, dat kan je doen via Easy Bank Web, Easy Bank App (enkel op smartphone), via Easy Bank Center en natuurlijk ook via kantoor.
Reputatie 5
Heb je je bankkaart wel opengesteld voor betalen buiten Europa?
Zo neen, dan moet je dat doen, dat kan je doen via Easy Bank Web, Easy Bank App (enkel op smartphone), via Easy Bank Center en natuurlijk ook via kantoor.


Klopt! ☺

Al kan het tegenwoordig ook via de website:
  • Meld aan via https://www.bnpparibasfortis.be.
  • Klik bovenaan op 'Dagelijks bankieren' en dan op 'Mijn kaarten'.
  • Klik rechts van de kaart op de strepen en kies 'Wijzigen'.
  • Kies nu voor 'Kaartinstellingen', kies ervoor om betalen buiten Europa te activeren en bevestig.

Voor de app hebben we deze handleiding. Ik voeg er zo snel mogelijk het deel over de website aan toe.

Reageer