Beantwoord

master gold kaart

  • 23 May 2023
  • 1 reactie
  • 106 Bekeken

Heb een nieuwe mastergold kaart geactiveerd. 
niet gebruikt toch geld vanaf. 
wat kan ik doen !

icon

Beste antwoord van JarneM 24 May 2023, 09:12

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo @mieke.drijkoningen 

 

Wij betreuren het om te vernemen dat je eventueel slachtoffer bent van fraude.

Indien je deze betaling via de kredietkaart helemaal niet kent of niet zelf zou gedaan hebben dan kan je na het blokkeren van de kredietkaart via Card Stop ook een betwisting indienen via https://www.mijnkaart.be. Je kan bovenaan op deze site naar ‘Kunnen we je helpen?’ gaan en daar kiezen voor ‘Een aankoop betwisten’.

 

Daarnaast kan je ook eerst reeds eens contact openem met Atos Worldline, de uitgever en beheerder van de kredietkaart, via het nummer 02 205 85 85 tussen 9 en 20 uur tijdens weekdagen.

 

 

Ik hoop jou met deze informatie van dienst te zijn.

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Reageer