Heb een nieuwe mastergold kaart geactiveerd.
niet gebruikt toch geld vanaf.
wat kan ik doen !
Beste antwoord van JarneM
Bekijk origineelHeb een nieuwe mastergold kaart geactiveerd.
niet gebruikt toch geld vanaf.
wat kan ik doen !
Beste antwoord van JarneM
Bekijk origineelHallo
Wij betreuren het om te vernemen dat je eventueel slachtoffer bent van fraude.
Indien je deze betaling via de kredietkaart helemaal niet kent of niet zelf zou gedaan hebben dan kan je na het blokkeren van de kredietkaart via Card Stop ook een betwisting indienen via https://www.mijnkaart.be. Je kan bovenaan op deze site naar ‘Kunnen we je helpen?’ gaan en daar kiezen voor ‘Een aankoop betwisten’.
Daarnaast kan je ook eerst reeds eens contact openem met Atos Worldline, de uitgever en beheerder van de kredietkaart, via het nummer 02 205 85 85 tussen 9 en 20 uur tijdens weekdagen.
Ik hoop jou met deze informatie van dienst te zijn.
Vriendelijke groeten,
JarneM
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.