Beantwoord

Mastercard

  • 2 March 2023
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

Beste,

Ik krijg mijn afrekening van mijn mastercard met de te betalen factuur normaal per post. De post is echter vaak te laat met het bezorgen van deze afrekening, zo ook deze maand. Het overzicht van de uitgaven kan ik digitaal vinden via easy banking. Maar waar kan ik  de factuur digitaal vinden, met de melding van de structurele mededeling die ik moet ingeven als ik overschrijf met de bankapp.

Ik wil graag tijdig kunnen betalen en geen intresten aangerekend krijgen, zoals dit in het verleden al gebeurd is.

 

Alvast bedankt voor uw antwoord.

Karin Gijsen

 

 

 

 

icon

Beste antwoord van SabrinaVD 3 March 2023, 10:39

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo @karin gijsen ,

 

Bedankt voor je bericht.

 

Ik heb even je bericht aangepast en de persoonlijke gegevens uit je bericht verwijderd. Je deelt best geen persoonlijke gegevens op een openbare pagina.

 

Helaas krijgen wij via dit kanaal geen toegang tot uw gegevens. Dit zouden wij in uw profiel moeten nakijken. 

 

U neemt best even telefonisch contact met ons op zodat we het samen kunnen onderzoeken. U kunt ons heel eenvoudig contacteren aan de hand van volgende stappen:

> Aanmelden in de app via paswoord of vingerafdruk;

> Kiezen voor ‘Communicatie’ rechtsonder;

> 'Easy Banking Centre'

> Een onderwerp selecteren; in dit geval 'rekeningen en kaarten'

> U krijgt een collega met de juiste expertise aan de lijn.

Of:

> Bellen naar 02/ 762 60 00

> Uw klantnummer ingeven en uw Easy Banking Phone Code

 

Indien u niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kunt u ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.

 

Met vriendelijke groeten,

SabrinaVD

Reageer