Beantwoord

MasterCard Gold toevoegen aan Apple Pay werkt niet

• 21 februari 2019
  • 5 reacties
  • 1015 Bekeken

Ik kan mijn (recent vervangen) MasterCard Gold niet toevoegen aan Apple Pay. Noch vanuit EBA noch vanuit Apple Wallet. Mijn vorige MasterCard Gold met andere kaartnummer (die verplicht moest vervangen worden door Worldline wegens vermoeden mogelijke fraude) kon ik wel toevoegen.
icon

Beste antwoord van LiezeH 22 februari 2019, 13:53

Hey Fabrice,

Is de status van je MasterCard Gold "geactiveerd"? Deze zijn niet mogelijk om toe te voegen. Dit kan je op Easy Banking Web terugvinden bij "Dagelijks Bankieren" onder "Mijn kaarten". Wanneer je op het menuutje klikt en kiest voor "Details", kan je de status van je kaart raadplegen.
Door de kaart te gebruiken in een winkel of te laten inlezen in een bankautomaat, zou de status wijzigen naar "in gebruik" en zou je deze kaart wel moeten kunnen toevoegen.

Groetjes,
Lieze
Bekijk origineel

Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Heb je je oude kaart wel verwijderd uit Wallet? Want dat moet je eerst doen vooraleer je de nieuwe kaart kan toevoegen.
Dat heb ik gedaan ja. Alleen mijn debetkaarten zitten in mijn wallet. Die kon ik wel toevoegen.
Reputatie 4
Hey Fabrice,

Is de status van je MasterCard Gold "geactiveerd"? Deze zijn niet mogelijk om toe te voegen. Dit kan je op Easy Banking Web terugvinden bij "Dagelijks Bankieren" onder "Mijn kaarten". Wanneer je op het menuutje klikt en kiest voor "Details", kan je de status van je kaart raadplegen.
Door de kaart te gebruiken in een winkel of te laten inlezen in een bankautomaat, zou de status wijzigen naar "in gebruik" en zou je deze kaart wel moeten kunnen toevoegen.

Groetjes,
Lieze
Heb de kaart al meermaals fysiek gebruikt
Reputatie 4
Hey Fabrice,

Heb je de status nagekeken in Easy Banking Web? Heel af en toe wilt de status niet wijzigen, ook al is de kaart wel gebruikt. Dan moet dat handmatig worden aangepast door de technische dienst.

Groetjes,
Lieze