Beantwoord

Mastercard World Platinum

  • 9 June 2021
  • 3 reacties
  • 203 Bekeken

Beste,

Kan Fortis er niet voor zorgen dat wij een mailtje ontvangen om ons aan te herinneren dat wij een betaling dienen te voorzien voor de factuur van Mastercard te verheffen

De betaling gebeurt nu via een domiciliëring en gaat automatisch van de rekening met als gevolg dat ik iedere keer in het rood staat

Dit moet toch mogelijk zijn

 

Zoiets ontvang ik regelmatig van Zoomit voor mij betalingen via Belfius

 

Dank bij voorbaat

Mvg

Eddy Viette

 

 

icon

Beste antwoord van Shari V 9 June 2021, 14:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3

Dag EddyViette

Ontvang jij dan de uitgavenstaat van de Mastercard per post?

De 4de van de maand wordt de voorgaande periode afgesloten en telkens 9 kalenderdagen later gebeurt de debitering. Daarvan zou je normaal een mail moeten krijgen dat er een document beschikbaar is in je Zoomit. Tenzij je deze per post ontvangt, dan krijg je deze mail niet.

Ik geef in elk geval wel je suggestie door voor meldingen dat er automatische betalingen gaan gebeuren.

Met vriendelijke groet

Shari V

Beste Shari,

Bedankt voor uw snelle reactie

Ik ken nu maar heel recent dit 'Community' dankzij Jan Lelong....maar spijtig...waarom mij niet vroeger op de hoogte gebracht

Bon nu reactie op uw bericht

Ik ontvang geen uitgavenstaat van de Mastercard per post

Ik ontvang geen mailtje van Zoomit (zoals bij Belfius)

 

Dus concreet wat verwacht ik van u Shari

Ervoor zorgen dat ik een mailtje ontvang en dat ik het nodige doe via Zoomit om de factuur van Mastercard te betalen

Ik reken op u

Dank bij voorbaat

Mvg

Eddy Viette

 

Reputatie 3

Dag EddyViette

De Community is een plek waar zowel klanten als medewerkers toegang hebben tot rubrieken en alle info en eerder gestelde vragen die hier gesteld geweest zijn. Het is een extra kanaal waar beroep op kan gedaan worden om info te bekomen of zelf vragen te stellen, waar medewerkers en klanten zoals u op onderwerpen kunnen reageren.

Via deze weg heb ik geen toegang om dit aan te passen voor jou maar je kunt dit eenvoudigweg zelf via de webfunctie aanpassen. Hier vind je een instructie terug:

MVG

Shari V

Reageer