Nederlandse website offline/failliet na transactie

  • 25 April 2020
  • 1 reactie
  • 250 Bekeken

In maart deed ik een transactie naar een Nederlandse webshop. Met gewone bankkaart, niet met creditkaart. Ik heb uiteindelijk 1 vd 4 bestelde artikels ontvangen en nu blijkt de website offline. Failliet denk ik dan, ik krijg ook geen reactie meer via e-mail of Messenger. Ik weet dat je via creditkaart een bepaalde verzekering hiertegen hebt, maar is er in mijn geval, na betaling met gewone bankkaart, ook iets dat BNP voor mij kan doen of niet?


1 reactie

Hey @IngeVH ,

 

Voor een betaling met de debetkaart ben je helaas niet verzekerd.

Ik raad je ten allereerst aan om hiervoor contact op te nemen met de politie. Je kan je PV ook binnenbrengen bij je kantoor zodat dit verder intern bij ons onderzocht kan worden.

Zo kunnen we kijken wat we voor jou kunnen betekenen, maar een garantie hebben we helaas niet.

 

Groetjes,

Lieze

Reageer