Beantwoord

niet werkende banklaart bij easybank

  • 8 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 279 Bekeken

Maandag reeds vraag gesteld, wanneer ik wil aanmelden bij easybank krijg ik melding WRONG CARD. Ondertussen is het donderdag, nog geen enkele reactie gekregen.
Hoe kan ik dit oplossen. Heb reeds meermaals geprobeerd ons kantoor te Neerpelt te bereiken maar dit gaat niet. Iedere keer ellenlang kiesmenu.
Kaart staat op naam Stephan Vandebeeck, voor Euroquip bvba.

Graag dringend een oplossing !
icon

Beste antwoord van LiezeH 8 augustus 2019, 10:49

Hey @Ann brouwers ,

Als deze melding op de kaartlezer komt, kan dit aan 2 zaken liggen.
Ofwel is de kaartlezer defect, zit hier wat stof in of is hij bijna plat, ofwel is er een probleem met de chip van de kaart, waardoor de kaart vervangen zal moeten worden.
Moest je meerdere kaarten of kaartlezers hebben, kan je zo nakijken wat de oorzaak is.

Groetjes,
Lieze
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hey @Ann brouwers ,

Als deze melding op de kaartlezer komt, kan dit aan 2 zaken liggen.
Ofwel is de kaartlezer defect, zit hier wat stof in of is hij bijna plat, ofwel is er een probleem met de chip van de kaart, waardoor de kaart vervangen zal moeten worden.
Moest je meerdere kaarten of kaartlezers hebben, kan je zo nakijken wat de oorzaak is.

Groetjes,
Lieze

Reageer