Beantwoord

nieuwe bankkaart

  • 13 September 2020
  • 8 reacties
  • 920 Bekeken

Beste , 

 

Ik ben onlangs mijn portemonnee kwijt gespeeld met al mijn bankkaarten ook in . Ik heb dan naar card stop gebeld maar ik heb nog geen nieuwe kaarten aangekregen . Moet ik deze nog opnieuw aanvragen of hoe gaat dit juist te werk ? 

 

Mvg 

Glenn 

icon

Beste antwoord van Shari V 14 September 2020, 15:14

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2

‘Card Stop’ blokkeert enkel maar, en is niet eens een onderdeel van BNP.

Kortom, u zal voor elke kaart die u vervangen wilt zien een aanvraag moeten indienen.

Das raar want bij mijn belfius kaart kreeg ik wel automatisch toegestuurd... 

 

Reputatie 2

Das raar want bij mijn belfius kaart kreeg ik wel automatisch toegestuurd... 

 


Dat is niet raar, eenvoudig weg omdat BNP niet op de hoogte kan zijn wat er bij “Card Stop’ aan de hand is. En dat is maar goed ook.

Anders is het wanneer men rechtstreeks de bank (Belfius, BNP enz...) contacteert. Die kan dan immers gelijk met de blokkeringsprocedure een aanvraag tot vervanging inzetten.

Maar u gaf wel degelijk aan via “Card Stop’ te hebben gehandeld, nietwaar?

Ja idd alles is gebeurt via card stop . 

 

Maar hoe komt het dan dat belfius wel rechtstreeks een nieuwe kaart stuurt en BNP niet ? 

 

Dat wil toch zeggen dat card stop dat doorgeeft want hoe weet belfius dat anders ? 

Reputatie 3

Dag Glenn88

Kredietkaarten worden automatisch vervangen als je deze laat blokkeren door Cardstop, voor debetkaarten moet je inbellen naar onze diensten. Zij kunnen deze dan vervangen voor je. Wij ontvangen inderdaad niet de info van Cardstop aangaande blokkeringen en hoe Belfius samenwerkt met Cardstop hebben wij geen zicht op.

 

Beste is mijn bestelde visa kaart al verstuurd naar mij toe? vriendelijke groeten 

Reputatie 2

Dag Glenn88

Kredietkaarten worden automatisch vervangen als je deze laat blokkeren door Cardstop, voor

 

Werkelijk? Ik heb mij toch vorig jaar naar het kantoor moeten begeven om een nieuwe aan te vragen (MasterCard). Omdat er van het automatisme waarvan u spreekt niet eens een begin was gemaakt.

Hey @Jos Gielen ,

Wij hebben hier geen zicht op je persoonlijke gegevens. Je neemt best telefonisch contact op om te bekijken wanneer de kaart ongeveer zal toekomen. Dit is ongeveer een week na de aanvraag.

@Krisje , ik vermoed dat er bij jou dan iets is misgelopen, want kredietkaarten worden wel degelijk door Card Stop automatisch vervangen.

Groetjes,

Lieze

Reageer