Beantwoord

Nieuwe bankkaart

  • 27 oktober 2020
  • 6 reacties
  • 193 Bekeken

Vorige week is mijn kaart ingeslikt geweest door een technisch probleem in de easy banking ruimte. Nieuwe kaart is onderweg, maar ik kan dus voorlopig ook de app op de smartphone niet meer gebruiken. Kan dit pas weer na ontvangst van mijn nieuwe kaart?

icon

Beste antwoord van LiezeH 27 oktober 2020, 10:57

Hey @Jan Degryse ,

Om van de app gebruik te maken, moet er inderdaad een actieve kaart aan gekoppeld zijn.

Van zodra je je nieuwe kaart hebt geactiveerd in een winkel of aan een automaat, kan je hier een profiel voor aanmaken en onmiddellijk terug online bankieren.

Groetjes,

Lieze

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5

Hey @Jan Degryse ,

Om van de app gebruik te maken, moet er inderdaad een actieve kaart aan gekoppeld zijn.

Van zodra je je nieuwe kaart hebt geactiveerd in een winkel of aan een automaat, kan je hier een profiel voor aanmaken en onmiddellijk terug online bankieren.

Groetjes,

Lieze

Dank u voor het antwoord! Blijven al mijn gegevens zoals mijn contacten en hun rekeningnummers dan behouden? 

 

Groetjes Jan

Reputatie 5

Hey @Jan Degryse ,

Alles blijft inderdaad behouden. Van zodra je bent aangemeld, is alles weer zoals je gewend bent.

Groetjes,

Lieze

Bedankt!

Groetjes, en hou het veilig...

Dag zou ik een nieuwe bankkaart kunnen  krijgen aub dank u

Reputatie 6
Badge +3

Dag zou ik een nieuwe bankkaart kunnen  krijgen aub dank u

Daarvoor moet je naar de bank bellen nr 02/762 60 00.

Reageer