Beantwoord

nieuwe cashpunten

  • 15 November 2022
  • 2 reacties
  • 197 Bekeken

  • Avonturier - Niveau 2
  • 25 reacties

Op de website van BNP lees ik het onderstaande. Dit klopt  niet; In het cashpunt in oudenaarde kan ik geen cash afhalen van andere rekeningen die aan mijn kaart gekoppeld zijn, enkel van die ene zichtrekening die aan die kaart gekoppeld is  - En ik kan geen overschrijvingen doen tussen eigen rekeningen.

En ook geen cash storten, functie werkt niet. Ook zijn er slechts 2 toestellen in gebruik en op sommige dagen lange wachtrijen . Bovendien vind ik de toestellen nogal traag werken. En de ruimte is niet voldoende onderhouden maar dat is nog het minste

Dezelfde dienstverlening

Aan de CASH-punten doet u al uw verrichtingen zoals u gewoon bent, zonder extra kosten en in alle veiligheid.

icon

Beste antwoord van LarsD 16 November 2022, 10:07

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4

Hallo @KRVH,

Concreet kan je via de CASH-punten geld afhalen en/of storten, je pincode wijzigen en je saldo nakijken. Overschrijvingen kan je er niet mee uitvoeren.

Je hebt CASH OUT-punten waarmee je geld kan afhalen en je hebt CASH IN-punten waarmee je geld kan storten. Dit staat duidelijk aangegeven op elk punt. Als je een storting doet, kan je ook een vrije of een gestructureerde mededeling vermelden.

Klanten van BNP Paribas Fortis, ING, KBC en Belfius kunnen enkel het rekeningsaldo bekijken van de rekening dat gekoppeld is aan de kaart die ze gebruiken. 

 

Hallo, bedankt voor de reactie. Maar jammer dat dienstverlening minder belangrijk wordt. O.a. kantoren  worden gesloten Een verbetering is het niet, tenzij voor de banken zelf misschien.  Vroeger kon je overal bij de meeste banken cash afhalen, er was altijd wel een bank in de buurt.  Nu bvb in Gent stad slechts 3 cash punten.. We zullen ons moeten aanpassen. Nog een fijne dag

Reageer