Beantwoord

Nieuwe Debetkaart

  • 11 November 2021
  • 5 reacties
  • 148 Bekeken

Ik heb een nieuwe debetkaart ontvangen deze moet nog geactiveerd worden Kan ik deze ook in Nederland activeren.?

 

icon

Beste antwoord van JadieT 12 November 2021, 15:03

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1
Badge

Ik heb een nieuwe debetkaart ontvangen deze moet nog geactiveerd worden Kan ik deze ook in Nederland activeren.?

 

Normaal gezien wel. Wel de eerste betaling of geldafhaling je pin-code gebruiken ipv contactloos.

Reputatie 1

Dag @Gerardellyderkx 

Het is inderdaad mogelijk om je Visa Debitkaart te activeren in het buitenland.

Zoals @Converted aan geeft, dient deze eerste betaling te gebeuren aan de hand van je PIN code.

Met vriendelijke groeten,

JadieT

Dank hiervoor is gelukt 👍👍

Ik ontving eerst de geheime code per brief en twee dagen later mijn kaart. Kaart is overplakt met een boodschap : “ deze kaart is geblokkeerd. Bel nu om ze te activeren “ MAAR daarvoor is een 11 cijferige code nodig en die heb ik NIET ontvangen.Heb naar dat opgegeven tel nr gebeld maar dat is een computer stem waar je geen vraag kan stellen.

Reputatie 4

Hallo @Gerard Uvyn,

De 11-cijferige code waarover wordt gesproken krijg je aan per sms, nog voor de kaart per post wordt verzonden.

Omdat je echter de kaart al hebt ontvangen heb je waarschijnlijk de sms niet ontvangen of gezien. Dan ga je de kaart moeten laten activeren door beveiligd naar ons toe te bellen. Dat kan je door in de Easy Banking App aan te melden en te klikken op Communicatie>Easy Banking Centre>Rekeningen en kaarten. 

Reageer