Beantwoord

nieuwe kaart

  • 6 June 2022
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

Beste,

 

mijn Business card werkt niet meer 

Graag had ik een nieuwe aangevraagd.

mvg,

Els Haesen

icon

Beste antwoord van YannickB 14 June 2022, 08:57

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Dag Els,

Ik heb je kaartnummer uit je bericht verwijderd, want dit is een publieke website waarop iedereen mee kan lezen. Persoonlijke en financiële info deel je best nooit zomaar online.

Afgaande op het nummer dat je oorspronkelijk noteerde, lijkt het echter nog te gaan om een oude Maestro-debetkaart. Al deze kaarten werden sinds vorig jaar stap voor stap vervangen door nieuwe Bancontact-Visa Debit-debetkaarten. Heb je toevallig onlangs een nieuwe kaart ontvangen?

Zo niet, dan raad ik je aan om eerst en vooral je adresgegevens na te kijken en eventueel aan te passen. Dat kan online via Easy Banking Web:

Eens je je gegevens hebt bijgewerkt, neem je best even telefonisch contact op met ons Easy Banking Centre. Dat kan via Communicatie onderaan in Easy Banking Web. Je kan ook bellen naar 02 762 60 00 en jezelf identificeren aan de hand van je klantnummer en je persoonlijke Easy Banking Phone-code. Was je huidige adres niet bij ons gekend en ben je niet in de mogelijkheid om het online aan te passen, dan kunnen mijn collega’s je ook daarmee telefonisch helpen.

Reageer