Waarom krijg ik bericht dat ik een nieuwe kaart heb aangevraagd terwijl dat niet zo is en mijn huidige kaart een nieuwe Visadebet is van nog geen 2 jaar oud.
Beste antwoord van SabrinaVD
Bekijk origineelWaarom krijg ik bericht dat ik een nieuwe kaart heb aangevraagd terwijl dat niet zo is en mijn huidige kaart een nieuwe Visadebet is van nog geen 2 jaar oud.
Beste antwoord van SabrinaVD
Bekijk origineelHallo,
Bedankt voor je bericht.
Jammer genoeg is dit bericht een onbeveiligd bericht. Het is dus jammer genoeg niet mogelijk om uw gegevens na te kijken.
Je kan best contact nemen het Easy Banking Centre. Je kan bellen via 02 762 60 00 of als je in Easy Banking App inlogt en klikt op Communicatie>Easy Banking Centre. Je kan bellen op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.
Op die manier kan er nagekeken worden waarom een kaart verstuurd is geweest.
Met vriendelijke groeten,
SabrinaVD
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.